مشترک گرامی با جهت آگاه سازی کاربران و مشترکین این وبسایت از قوانین و مقررات این شرکت، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهتر و بهینه از خدمات و سرویس های جت اسگرام به دقت توجه فرمایید. ورود کاربران به وبسایت جت اسگرام هنگام استفاده از پروفایل شخصی، گرفتن اطلاعات اصناف و مشاغل و استفاده از سرویس های تعریف شده در این وبسایت و سایر خدمات ارائه شده توسط جت اسگرام به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات جت اسگرام است. توجه به این نکته الزامی است که ثبت سفارش در هر زمان توسط مشتریان و یا ارائه سرویس از طرف فروشگاه ها به مشتریان از طریق این وبسایت، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین جت اسگرام از سوی کاربران(مشتریان و فروشگاه ها) است.
توجه داشته باشید سایت مرکزی ما، در کشور جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و از این بابت تابع مقررات جاری کشور جمهوری اسلامی ایران می باشیم. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای جت اسگرام منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و بالتبع کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. کاربر در طول زمان استفاده از این وبسایت، با زدن دکمه های "ارسال" یا "ثبت" یا "ذخیره" ، به صراحت اطلاع خود را از قوانین و مقررات این وبسایت، اعلام می دارد. جت اسگرام حق تغییر قوانین و مقررات خود را در راستای خط مشی تعیین شده شرکت، در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به وب سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید. نسخه قابل استناد این سند، آخرین نسخه ای است که در سایت در دسترس خواهد بود. بنابراین در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای این شرکت، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییری خواهد بود.
مشترک یا کاربر به شخصی گفته می شود که یا به عنوان مشتری به دنبال یافتن مکان و اطلاعات فروشگاه ها یا اصناف مد نظر خود است و یا بدنبال خرید یک کالا از یک فروشگاه مدنظر خود است و ازطرفی مشترک یا کاربر به صاحب یک فروشگاه یا اصنافی اطلاق می شود که اطلاعات فروشگاه خود را مطابق با فرمت تعریف شده در این وبسایت در اختیار این شرکت قرار می دهد تا این اطلاعات از طریق این وبسایت به اطلاع مشتریان برسد. بنابراین مشترکین یا کاربران و مشتریان با ورود اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش (توسط کاربر/مشتری) و یا ارائه خدمات و سرویس های فروشگاه خود (کاربر) یا هرگونه استفاده از خدمات جت اسگرام اقدام کند. همچنین از آنجا که جت اسگرام یک وب سایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات ارایه شده در وبسایت، توسط برخی از فروشندگان فروشگاه هایی که مشترک این وبسایت هستند با جت اسگرام همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه فروشگاه اینترنتی جت اسگرام، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. بنابراین فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت جت اسگرام عرضه کرده، و از طریق وبسایت جت اسگرام به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط جت اسگرام بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
- مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
- سفارشهایی که توسط مشتریان و فروشندگان در محدوده خود از طریق این وبسایت نهایی می گردد، بایستی در کمتر از دو ساعت به مشتری تحویل گردد، بدیهی است در صورتی که سفارشات با تاخیر به مشتریان برسد، این وبسایت میزان رضایت مندی مشتریان را اخذ نموده و در خصوص همکاری با فروشگاه مربوطه تجدید نظر خواهد کرد. تاخیر بیش از 2 ساعت با مداخله کارشناسان این شرکت و تماس با مشتری و فروشگاه همراه خواهد بود و جهت بالا بردن کیفیت سرویس دهی، این فرایند از طریق یک تیکت رسمی بین مشتری و فروشگاه انجام خواهد شد و این فرایند بایگانی خواهد شد. بدیهی است که این فرایند در خصوص کالاهایی که زمان بیشتری لازم دارد، بایستی با توافق مشتری و فروشگاه انجام شود و در صورت توافق، تاخیر بر مبنای زمان توافق شده معیار قضاوت درجه کیفیت سرویس دهی فروشگاه خواهد بود. حتی در این صورت نیز زمان تحویل کالا نباید بیش از یک روز کاری به طول بیانجامد و در صورت بروز این تاخیر، مبلغ تراکنش انجام شده توسط مشتری در حساب کاربری مشتری برمی گردد و به حالت بلوکه شده تغییر می یابد و به حساب فروشگاه واریز نمی گردد. بدیهی است برای انتقال این مبلغ از حساب کاربری مشتری به حساب فروشگاه نیاز به انجام فرایند جدید خرید در زمانی است که کالا آماده ارسال به مشتری باشد.
- 1 روز کاری تحویل برای کالاهای فروشندگان، بدین معنا است که از زمان سفارش مشتری و پرداخت هزینه کالا از طریق وبسایت تا 24 ساعت بعد بایستی فرایند تحویل کالا توسط فروشگاه انجام شده باشد تا این فرایند خرید به صورت کامل انجام شده و اختتام یابد.
- در شرایط خاص مثل شرائط حراج یا فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و جت اسگرام مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- بدلیل وجود فرایند کنترل کیفیت توسط مشتری در زمان تحویل کالا توسط پیک فروشگاه، و پرداخت هزینه کالا توسط وبسایت به فروشنده صرفا پس از تایید تحویل کالا و رضایت کمی و کیفی از کالای دریافتی، برگشت کالا صرفا با توافق مشتری و فروشنده انجام خواهد گرفت و این شرکت در خصوص برگشت کالا مسئولیتی ندارد.
4-1) کلیه مشترکین این وب سایت اعم از مشتریان، کاربران و فروشگاه ها موظفند که به کلیه قوانین و مقررات این وب سایت عمل نمایند.
4-2) حق اشتراک عادی برای یک دوره در این وب سایت به صورت رایگان می باشد و برای تمدید آن لازم است که در صفحه کاربری خود درخواست تمدید مطابق با آخرین نسخه قوانین ومقررات بروزشده وب سایت را نمایند. هر دوره به مدت یک سال شمسی از اول فروردین ماه با بیست و نهم اسفندماه آن سال خواهد بود. بازه دوره تمدید اشتراک سالانه برای سال آتی از اول اسفندماه هر سال تا پایان اسفندماه آن سال خواهد بود.
4-3) حق اشتراک عادی برای کلیه فروشگاه ها و اصناف به صورت نامحدود، رایگان خواهد بود، حق اشتراک عادی این مزیت را برای فروشگاه و اصناف دارد که از طریق این سایت بتوانند فروشگاه خود را به همراه کالاهای خود به مشتریان معرفی نمایند. همچنین این امکان برای ایشان فراهم می گردد که بتوانند کالاهای خود را درچارچوب بند (4-4) این بخش، به مشتریان درقالب ارائه سرویس فروش، به فروش برسانند.
4-4) هریک از فروشگاه ها و اصناف که در این وب سایت تعریف شده اند، می توانند کالاهای خود را از طریق سرویس فروش آنلاین این وب سایت به مشتریان بفروش برسانند. بدیهی است که وب سایت جت اسگرام پس از کسر کل هزینه کالا از مشتری پس از ثبت سفارش و تایید دریافت کالا و رضایت کمی و کیفی ایشان از کالا، کل مبلغ دریافتی از مشتری را پس از کسر سه درصد از آن، به حساب اعلام شده از طرف فروشنده یا فروشگاه واریز می کند.سه درصد کسر شده به عنوان هزینه ارائه سرویس و خدمات وب سایت به فروشگاه مربوطه محاسبه می گردد.
4-5) کلیه فروشگاه ها، اصناف و مشتریان می توانند کالا ها و فروشگاه خود را از طریق این وب سایت به معرض نمایش و تبلیغ عموم برسانند. بدیهی است که ارائه سرویس تبلیغات از طرف این وب سایت، مطابق با تعرفه های اعلام شده انجام خواهد شد و متقاضیان موظفند مطابق با تعرفه اعلام شده، نسبت به پرداخت هزینه های مربوط به تبلیغات به صورت دوره ای یا موردی اقدام نمایند.
4-6) کلیه حقوق مربوط به وب سایت جت اسگرام متعلق به شرکت فن آوران رویان پارس است.
کلیه محتویات سایت جت اسگرام مشمول قانون حق تکثیر بوده و به سایت جت اسگرام تعلق دارد.
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات ثبت و خرید کالا از فروشگاه های مشترک جت اسگرام استفاده میکنید و به عبارتی سفارش اینترنتی خود را ثبت میکنید و یا به جت اسگرام ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که فرایند طی شده توسط شما، با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که جت اسگرام به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین مبنای این شرکت برای پاسخ دهی به مشتری، آدرس ایمیل و تلفنهایی است که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، و بنابراین تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد جت اسگرام برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه جت اسگرام را در پروفایل خود لغو کنند. توجه داشته باشید که 200088270060 و 50002418500024 تنها شمارههایی هستند که جت اسگرام از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه جت اسگرام را به اطلاع کاربران میرساند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان جت اسگرام، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام جت اسگرام است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@jetsgram.ir اطلاع دهید.
6-1) روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
6-2) کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. جت اسگرام این امکان را به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز می دهد تا امکان سفارشگذاری از طریق وبسایت را داشته باشند.
6-3) کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت جت اسگرام به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق حساب کاربری مشتری و فروشگاه و یا از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. جت اسگرام همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده توسط فروشگاه ها، نهایت دقت و تلاش خود را از طریق نظارت بر فروشگاه ها و سرویس های ایشان انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در جت اسگرام به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای جت اسگرام محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را با هماهنگی فروشگاه مربوطه جایگزین کند.
6-4) در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده به صورت آنلاین در حساب کاربری مشتری ثبت و طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
6-5) جت اسگرام مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای جت اسگرام محفوظ است.
6-6) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت جت اسگرام، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای جت اسگرام محفوظ است. جت اسگرام در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت جت اسگرام میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
6-7) کاربران باید قبل از سفارش کالای مورد نظر خود،در صفحه کاربری خود اطلاعات خود را صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جت اسگرام جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند(مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد)، لیکن شرط تحویل کالا از طرف پیک فروشگاه به مشتری یا هر کسی که مشتری معرفی می کند، ارسال تاییدیه (تایید دریافت کالا و تایید رضایت کیفی و کمی مشتری از کالای دریافت شده) از طرف مشتری است که در صفحه کاربری مشتری تعبیه شده است.
6-8) باتوجه به این که این وب سایت تنها شرائط لازم برای خرید مشتریان از فروشگاه ها را تسهیل می کند، فاکتور ارائه شده از طرف وبسایت صرفا جهت اطلاع مشتری از سفارش کالاهای خود بوده و ارزش حقوقی برای ارائه به مراجع مختلف ندارد. لذا در صورتی که مشتری نیاز به فاکتور رسمی یا غیر رسمی دارد می تواند با فروشگاه مدنظر هماهنگی لازم را برای دریافت فاکتور بعمل آورد. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، فاکتور مذکور صرفا بنام مشتری ثبت شده در وب سایت است و به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.صدور فاکتور رسمی یا غیر رسمی ارائه شده از طرف فروشگاه که صرفا با هماهنگی بین مشتری و فروشگاه تبادل می شود تابع شرائط توافق شده است. و بنابراین صدور مجدد فاکتورو تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی صرفا با توافق مشتری و فروشگاه انجام می گیرد و این وب سایت در این خصوص مسئولیتی ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام فرد حقیقی یا حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " صدور فاکتور " و وارد کردن مشخصات فرد یا سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی از فروشگاه مدنظر اقدام کنند، بدیهی است با توجه به این هر فروشگاه شرائط خود را به صورت اختصاصی در صفحه خود جهت اطلاع مشتریان آورده است، مشتریان با اطلاع کامل از شرائط فروشندگان می توانند نسبت به خرید خود اقدام نمایند.
6-9) امکان پرداخت در محل برای هیچ یک از سفارشهایی که از طریق این وب سایت انجام می گیرد، امکان پذیر نمی باشد. بنابراین خرید هایی که از طریق فرایند این وب سایت دنبال نشود وتابع قوانین و مقررات این وب سایت نباشد، این وب سایت در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت.
6-10) تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
6-11) در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
6-12) در رابطه با سرویس تحویل کالا توسط پیک فروشگاه به مشتری، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود و در صورتی که مشتری و فروشگاه توافق کنند پیک فروشگاه می تواند تا درب واحد در ساختمان جهت تحویل کالا مراجعه کند. این وب سایت توصیه می کند که روش تحویل کالا، همان تحویل درب اصلی ساختمان باشد.
6-13) لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید (کد رهگیری خرید) سفارش خود را با انجام تراکنش بانکی با پرداخت هزینه کالا دریافت کنند و بدیهی است که جت اسگرام هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
کلیه کالاهای سفارش داده شده توسط مشتری توسط پیک فروشگاه انجام می گیرد و بنابراین هر گونه خسارت به کالا در هنگام حمل و نقل متوجه وب سایت و مشتری نمی باشد و مسئولیت تحویل کالا به صورت سالم بر عهده فروشگاه است.
جت اسگرام جهت بالا بردن سطح کیفیت ، بهره روی از سرویس های ارائه شده از طرف فروشگاه ها و دریافت میزان رضایت مشتریان اقدام به دریافت نظرات کاربران می کند. هدف جانبی دیگر از ایجاد بخش نظرات در جت اسگرام، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است در بخش نظرات جت اسگرام، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. جت اسگرام در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچ وجه به معنی تایید فنی جت اسگرام دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
9-1) برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. بهتر است یک عنوان خوب انتخاب شود تا کاربران برای خواندن نظر شما ترغیب شوند.
9-2) قد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف سرویس دهی یک فروشگاه یا یک کالا در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری شود.
9-3) بهتر است نقد ها و نظرات به زبان فارسی نوشته و از کیبورد فارسی استفاده شود. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری شود.
9-4) نقد مناسب، نقدی است که صرفا معایب و یا مزایا را شامل نشود. بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
9-5) با توجه به تفاوت در سطح سرویس دهی فروشگاه های مختلف و تفاوت های احتمالی در قیمتهای کالاهای آن فروشگاه، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن و کیفیت محصول وکالا صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
9-6) جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
9-7) با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
9-8) کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر خواهد شد.
9-9) قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو متفاوت است. فلذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد.
تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند. لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
9-11) در بخش نظرات مبلغ «قیمت» کالا را ذکر نکرده، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
9-12) در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی نقاط قوت یا ضعف هر کالا یا سرویس دهی در خصوص هر فروشگاه خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید
تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با کالا یا فروشگاه هایی باشد که در اصناف ومشاغل این وبسایت آمده باشد، لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با کالاها و فروشگاه های نامرتبط را مطرح نکنید.
کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از جت اسگرام را در قسمت مربوط اعلام کنند، فلذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید، همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی کالاها و فروشگاه ها جدا خودداری کنید.
9-17) بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد، فلذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
10-1) بهتر است سوالات و پاسخ های مربوطه به زبان فارسی نوشته شود و اصول نگارشی هم در آن رعایت شده باشد.
10-2) بهتر است سوالات و پاسخ متناسب کوتاه و مختصر باشد.
10-3) برای آگاهی از تغییرات قیمت از گزارشات مندرج در سایت استفاده کنید و بههیچ وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» سوال نکنید.
10-4) از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
10-5) پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
10-6) از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
توجه داشته باشید که نظر ،پرسش و پاسخ مربوطه فقط باید در رابطه با کالا یا فروشگاه باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات وسرویس های دیگر این با امور مشتریان جت اسگرام از طریق تیکت های تعبیه شده در سایت استفاده نمایید و یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش ، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید. برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به info@jetsgram.ir ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس complaint@jetsgram.ir ارسال کنید.
جت اسگرام نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لیکن جت اسگرام تضمین نمیکند که مشخصات و توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت بدون خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط جت اسگرام دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، عدم دریافت کالا و عدم تایید رضایت کمی و کیفی کالا در زمان تحویل کالا است.
وب سایت جت اسگرام هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت جت اسگرام تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت جت اسگرام ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
سیاست قیمتگذاری در جت اسگرام مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در جت اسگرام قیمتهای خرده فروشی است که توسط فروشگاه و فروشنده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص گران فروشی فروشگاه های مشترک خود را ندارد، لیکن مشتریان با سرویس هایی که این وب سایت در اختیار آن ها قرار می دهد می توانند کلیه فروشگاه های مد نظر خود را رصد کرده و با مقایسه قیمت ها، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند. این وب سایت هیچ گونه سفارش و توصیه ای به مشتریان برای انجام خرید بهتر از یک فروشگاه خاص را ندارد، لیکن با توجه به سرویس تبلیغاتی که این وب سایت دارد بر اساس تعرفه های مندرج در وب سایت این حق را برای خود قائل خواهد شد که فروشگاه هایی که تمایل دارند، کالا ها یا فروشگاه های خود را به معرض نمایش و تبلیغ بگذارند، این بستر را برای ایشان فراهم کند و در صفحات مختلف سایت برای تبلیغ این فروشگاه ها استفاده نماید. فلذا تبلیغات این وب سایت دلیلی بر صحه گذاشتن بر درجه کیفیت و کمیت فروشگاه تبلیغ شده نمی باشد و مشتریان صرفا بر اساس اطلاعات فروشگاه و تجربیات خود می توانند فروشگاه مد نظر خود را انتخاب کنند.
لازم به ذکر است قیمت کلیه محصولات در صفحه اختصاصی فروشگاه درج گردیده است و کلیه مسئولیت نوسان قیمت، افزایش و کاهش آن، بروز رسانی و ... بر عهده فروشگاه و فروشنده است بنابراین مشتری با دراختیار داشتن اطلاعات مختلف فروشگاه از طریق این سایت مخیر به انتخاب فروشگاه و کالای مدنظر خوداست. نحوه قیمت گذاری کالا توسط فروشگاه با درنظر گرفتن قیمت با مالیات بر ارزش افزوده و کسورات قانوی است و کلیه موارد مالیاتی و کسورات قانونی مربوط به خرید وفروش برعهده فروشگاه و فروشنده می باشد. بدیهی است فروشگاه شرائط کسورات مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده را بایستی صراحتا در صفحه فروشگاه خود که توسط مشتری قابل رویت ومشاهد باشد، بایستی ارائه نماید تا مشتری با اطلاعات کامل نسبت به خرید خود اقدام نماید .
طرح تشویقی حراج و یا شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران توسط هر فروشگاه به صورت جداگانه در نظر گرفته می شود و به صورت اختصاصی در صفحه هر فروشگاه یا در صفحات تبلیغی آن فروشگاه در وب سایت جت اسگرام، به اطلاع مشتریان می رسد، بنابراین استفاده از این طرح ها تابع مقررات و شرائط آن فروشگاه خواهد بود.
جت اسگرام در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی جت اسگرام اطلاع دهید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، جت اسگرام هیچ گونه مسئولیتی ندارد. جت اسگرام مطابق با سند خط مشی و حریم خصوصی که در این وب سایت قابل دسترسی است، خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید. برای اطلاع بهتر از شرائط و قوانین حریم خصوصی به سند مربوطه در سایت مراجعه شود.